Wakacje w Głębinowie

Tegoroczne wakacje spędziliśmy w malowniczym Głębinowie – nad jeziorem Nyskim. Wymarzona pogoda pozwoliła nam na kąpielowe szaleństwa oraz spacery i zwiedzanie najbliższej okolicy. Nasza wakacyjna przygoda zaczęła się zwiedzaniem kopalni złota w Złotym Stoku, w której dowiedzieliśmy się ciekawostek na temat jego wydobywania, a przejażdżka podziemną kolejką przyprawiła nas o dreszcze. Mieliśmy również okazję zwiedzić piękny Zamek w Mosznej, architektura, historia i piękne ogrody wywarły na nas ogromne wrażenie. W końcu przyszedł czas na „chrzest obozowy”. Ten wyjątkowy dzień zaczął się niewinnie rejsem statkiem po jeziorze....   Nagle zaniemówiliśmy na widok Neptuna  i się zaczęło… Neptun dał nam  do wykonania zadania sprawnościowe, test wiadomości, wypicie mikstury, a na koniec .....pasował każdego śmiałka na dzielnego obozowicza. Neptunem okazał się na szczęście nasz Pan Grzesiu :) Niezapomnianą atrakcją  była też wycieczka do Parku dinozaurów w Krasiejowie, w którym spędziliśmy cały dzień. Kino, popcorn – to coś co dzieci lubią najbardziej. Wybraliśmy się więc do kina w pięknej Nysie na seans „Mała, wielka stopa”. Po filmie zwiedziliśmy Bazylikę Św. Jakuba i Św. Agnieszki, stare miasto, a na koniec wycieczki ochłodziliśmy się przy Fontannie Trytona. W przeddzień wyjazdu odbyła się kolacja-grill, na której śpiewaliśmy piosenki przy akompaniamencie gitary. Niestety...... wszystko co dobre szybko się kończy….czas wracać do szkoły :)

klknij tu, aby obejrzeć zdjęcia